Hodnotenie žiakov

Žiak bude za II. polrok celkovo hodnotený slovom „prospel“, ak vo všetkých hodnotených predmetoch splní kritériá hodnotenia určené školou.
Žiak bude za II. polrok celkovo hodnotený slovom „neprospel“, ak z niektorého hodnoteného predmetu aj po opravnej skúške nesplní kritériá hodnotenia tohto predmetu určené školou.

Úprava kritérií hodnotenia v predmetoch slovenský jazyk a literatúra, matematika, vlastiveda, prírodoveda, prvouka, biológia, dejepis, fyzika, geografia, chémia a občianska náuka sa vzťahuje na obdobie druhého polroka školského roku 2019/2020 vzhľadom k mimoriadnej situácii, spôsobenej prerušením vyučovania.

1. Aktívna účasť na vyučovaní  a plnenie úloh a pokynov podľa zadania vyučujúceho

Toto kritérium zahŕňa aktívnu účasť na online hodinách (s ohľadom na možnosti žiakov),  vypracovanie online cvičení a dištančných domácich úloh, úspešné vypracovanie previerok, testov, slohových úloh a ich opráv podľa pokynov vyučujúcich, štúdium pridelených materiálov (prezentácie, videá, dokumenty,...), tvorbu povinných projektov a pod. Na splnenie tohto kritéria sa vyžaduje, aby žiak vypracoval najmenej nadpolovičnú väčšinu zadaných úloh na veľmi dobrej, dobrej alebo aspoň na uspokojivej úrovni. Žiak je povinný dodržiavať stanovené termíny každého vyučujúceho.

2. Možnosti zlepšenia výsledkov žiaka v dištančnom vzdelávaní

  1. žiak, ktorý priebežne dosahuje v niektorom hodnotenom predmete aktívnu účasť na vyučovaní menej ako nadpolovičnú väčšinu si musí, aby bol celkovo hodnotený slovom „prospel“, splniť kritériá hodnotených predmetov náhradným spôsobom, ktorý mu určí príslušný vyučujúci, napr. vypracovaním projektov, aktívnym plnením úloh, praktickými cvičeniami, a pod.,
  2. v prípade, že žiak nebude plniť kritérium podľa bodu 1, môže si dopracovať, po dohode  s vyučujúcim, doteraz nevypracované úlohy a testy.

Mgr. Zora Dóczyová

   riaditeľka školy

Oznamy_spravy